Skillnad mellan versioner av "5.5 Parallella linjer"
Från Mathonline
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
||
Rad 12: | Rad 12: | ||
− | = <b><span style="color:#931136">Planering</span></b> = | + | = [[Matte_4_Planering|<b><span style="color:#931136">Planering</span></b>]] = |
<div class="border-divblue"> | <div class="border-divblue"> | ||
<big> | <big> | ||
− | |||
− | <span style="color: | + | <table> |
− | + | <tr> <td><b><span style="color:#931136">Vecka 16</span></b></td> <td><math> \quad </math></td> <td><b>[[Media: 4_19_Diagnos_4.pdf|Diagnosprov kap 4 Komplexa tal]] med [[Media: 4_19_Diagnos_4_Facita.pdf|facit]] <span style="color:red"><math> \; \leftarrow \;\; </math>OBS! idag!</span></b></td> </tr> | |
− | < | + | <tr> <td> </td> <td><math> \quad </math></td> <td> </td> </tr> |
+ | <tr> <td><b><span style="color:#931136">Vecka 17 Tis</span></b></td> <td><math> \quad </math></td> <td><b>Repetitionsuppgifter kap 4 Komplexa tal med facit på tre</b></td> </tr> | ||
+ | <tr> <td> </td> <td><math> \quad </math></td> <td><b>olika nivåer: E, C & A, se flikarna ovan (facit i samma PDF).</b></td> </tr> | ||
+ | <tr> <td> </td> <td><math> \quad </math></td> <td> </td> </tr> | ||
+ | <tr> <td><b><span style="color:red">Vecka 17 Tor</span></b></td> <td><math> \quad </math></td> <td><div class="smallBoxVariant"><span style="color:red"><b>Prov kap 4 Komplexa tal</b></span></div></td> </tr> | ||
+ | <tr> <td> </td> <td><math> \quad </math></td> <td> </td> </tr> | ||
+ | <tr> <td><span style="color:#931136"><b>Vecka 18 & 19</b></span></td> <td><math> \quad </math></td> <td><b>Förberedelser för NP Matte 4: Gamla släppta NP</b></td> </tr> | ||
+ | <tr> <td> </td> <td><math> \quad </math></td> <td> </td> </tr> | ||
+ | <tr> <td><span style="color:#931136"><b>Vecka 20</b></span></td> <td><math> \quad </math></td> <td><b>Ons 18/5 NP Matte 4</b></td> </tr> | ||
+ | </table> | ||
</big> | </big> | ||
</div> | </div> | ||
− | + | = <b><span style="color:#931136">Jag ber er, innan vi börjar lektionen, att genomföra följande</span></b> = | |
− | + | = <b><span style="color:#931136">Undervisningsutvärdering:</span></b> = | |
<div class="border-divblue"> | <div class="border-divblue"> | ||
<big> | <big> |
Versionen från 20 april 2022 kl. 12.27
<< Förra avsnitt | Genomgång | Övningar | Facit | Nästa avsnitt >> |
Planering
Vecka 16 | \( \quad \) | Diagnosprov kap 4 Komplexa tal med facit \( \; \leftarrow \;\; \)OBS! idag! |
\( \quad \) | ||
Vecka 17 Tis | \( \quad \) | Repetitionsuppgifter kap 4 Komplexa tal med facit på tre |
\( \quad \) | olika nivåer: E, C & A, se flikarna ovan (facit i samma PDF). | |
\( \quad \) | ||
Vecka 17 Tor | \( \quad \) | Prov kap 4 Komplexa tal |
\( \quad \) | ||
Vecka 18 & 19 | \( \quad \) | Förberedelser för NP Matte 4: Gamla släppta NP |
\( \quad \) | ||
Vecka 20 | \( \quad \) | Ons 18/5 NP Matte 4 |
Jag ber er, innan vi börjar lektionen, att genomföra följande
Undervisningsutvärdering:
Klicka på följande länk och besvara frågorna där: Undervisningsutvärdering
Användarnam: TaifunAlishenas
Lösenord: 56459
Undersökningskod: 1051130
Inloggningssida: www.netigate.net/c/lbs
Parallella och rätvinkliga linjer
Copyright © 2022 TechPages AB. All Rights Reserved.